Maak kennis met ons team

De vertrouwde gezichten van MinusPlus

Sharita Nandpersad-Gopal

Mijn naam is Sharita Nandpersad. Sinds 2000 ben ik werkzaam in de schulddienstverlening. Ik heb o.a. gewerkt bij de Stadsbank Oost Nederland in Enschede en daarna bij diverse Gemeenten. In november 2011 heb ik naast mijn reguliere werkzaamheden MinusPlus opgericht en inmiddels ben ik alleen voor MinusPlus nog werkzaam. MinusPlus is ontstaan vanuit de gedachte dat ik mensen kon helpen die vastliepen en de weg naar de reguliere hulpverlening niet konden vinden, omdat ze niet aan de toelatingseisen voldeden en hierdoor buiten het systeem zouden vallen.

Ik voel mij betrokken om juist deze groep mensen te helpen om hun sociale en financiële leven weer op de rit te krijgen. Onze diensten starten vaak voordat de reguliere hulpverlening in beeld komt. Het mooie aan mijn werk is dat elke cliënt zijn eigen verhaal heeft en dus een andere aanpak nodig heeft, wat mijn werk afwisselend en motiverend maakt. Dat geeft mij energie.

Linda Pouwels

Mijn naam is Linda Pouwels. Na het afronden van mijn HBO-opleiding Facilitaire Dienstverlening ben ik de schulddienstverlening ingerold. Sindsdien heb ik zo’n 15 jaar werkervaring opgedaan als budgetconsulent, schuldregelaar en WSNP-bewindvoerder bij verschillende opdrachtgevers. In die periode heb ik ook enige tijd samengewerkt met Sharita en zodoende kennen wij elkaar al ruim 10 jaar.

Medio 2016 ben ik gaan werken als assistent-bewindvoerder bij een kantoor in Heino. Sinds april 2019 ben ik werkzaam bij MinusPlus. Ik houd mij hier voornamelijk bezig met schuldenproblematiek en beschermingsbewind. De werkzaamheden zijn erg veelzijdig en afwisselend. Iedere hulpvraag is uniek, waardoor we echt maatwerk kunnen leveren.

Dionne Cohen

Mijn naam is Dionne Cohen en ben werkzaam bij MinusPlus sinds februari 2020. Hiervoor heb ik 7 jaar bij Jeugdfonds Almelo gewerkt. Ik vind het leuk om met mensen en cijfers te werken en de administratie te doen. Bij MinusPlus verricht ik dan ook voornamelijk administratieve taken en ben ik me gaan richten op Budgetbeheer. Het inzichtelijk maken van de administratie en het maken van een budgetplan vind ik dan ook erg leuk om te doen. Persoonlijk contact vind ik ook erg belangrijk.

In februari 2021 ben ik begonnen met de opleiding Sociaal Werker. Met deze opleiding kan ik mijn kennis en vaardigheden verder ontwikkelen op het gebied van schulddienstverlening. Ik wil mij dan ook meer gaan richten op assistent bewindvoerderstaken en mij verder ontwikkelen tot bewindvoerder.

Vrijblijvend meer informatie over onze aanpak?

 

Wilt u weten welke aanpak voor uw werknemer uitkomst biedt? Neem dan contact met ons op. Wij beantwoorden graag uw vragen.

Wilt u graag een gratis adviesgesprek plannen?